A+ A A-

Pietrele - Lolaia

Enduro-Panorama

Enduro la Panorama din comuna Ghelari

Am plecat împreuna cu Ade în comuna Ghelari pentru a participa la o competitie sportiva de enduro. Era o zi frumoasa de Sâmbata si se anunta frumoasa din punct de vedere fotografic. Din nefericire doar prima parte a zilei era disponibila pentru fotografiat pentru ca seara trebuia sa merg la servici.

Odata ajunsi acolo am fost întâmpinati de o adevarata atmosfera de sarbatoare. Multa lumea, motoare, fum, mâncare si toate ingredientele pentru un astfel de eveniment. Am parcat pe unde am apucat si mi-am luat jucariile si am plecat la vânatoare. Motociclistii erau pe traseu asa ca era târziu sa merg dupa ei. Mi-am gasit un loc în zona de sosire si i-am asteptat cu nerabdare. Aici m-am întâlnit si cu Ovidiu si am început sa "tragem".

Primul eveniment de acest gen pentru mine, mi-a dat posibilitatea sa testez efectul de panning. Cum au început sa apara participantii m-am si apucat de fotografiat cu setarile pregatite din timp. Mai cu stângacie dar pâna la urma mi-au iesit câteva.. Dupa mai multe serii de fotografii mai mult sau mai putin reusite ne-am întors la linia de sosire pentru a cunoaste participantii. Am asistat la povestile lor de pe traseu care de care mai interesante.

Cum spuneam la un moment dat ca vremea era frumoasa de fotografiat am avut grija sa fotografiez si împrejurimile care sunt nemaipomenite din aceasta locatie. Cu nori învolburati si Muntii Retezat care se oglindeau în îndepartare zona ofera o frumoasa priveliste. Pentru mai multe fotografii intrati în galerie.

light dark

Home | Evenimente | Galerie | Contact | Harta site | Autentifica-te | Mobile
Copyright © Mircea Hulban 2007 - 2024. All rights reserved. Powered by hmirs.